Fulltextové vyhledávání

Horní menu

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16
Zdravotní přednáška o bylinkách
17 18
Rybářské závody pro dospělé
Turnaj starší přípravky a mladších žáků FC Beňov
19
Turnaj starší přípravky a mladších žáků FC Beňov
20
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
21
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
22
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
23
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
24
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
25
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
26
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
27
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
28
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
29
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
30
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
1
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
2
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
Oslava výročí 130. let Sboru dobrovolných hasičů obce Beňov
3
Sběr papíru pro děti Základní školy Beňov
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání 

Žádosti o informace

Příjem žádostí a dalších podání

Opravné prostředky

Sazebník úhrad za poskytování informací

Formuláře

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    Pondělí a středa: 8:00 - 17:00

  2. Telefonické podání: +420 581 224 105
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu podatelna@benov.cz , elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Beňov 3, 750 02 Přerov.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

Osobní podání: na Obecním úřadě v Beňově, Beňov 3, 750 02 Přerov v úředních dnech a hodinách:

Pondělí a středa: 8:00 - 17:00

Telefonické podání: +420 581 224 105
Poštou na adresu Obecní úřad, Beňov 3, 750 02 Přerov.
Elektronicky na e-mail: podatelna@benov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
Elektronicky datovou schránkou: isib456
Elektonickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm.a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní úřad není schopen zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Položka

 Sazba

Osobní náklady, přesáhne-li doba zpracování a vyhledávání informace 1 hodinu

200,00 Kč/ za každou započatou hodinu

fotokopie (formát A4) - černobílá jednostranná

2,00 Kč

fotokopie  (formát A4)-černobílá oboustranná

4,00 Kč 

fotokopie  (formát A3)-černobílá jednostranná

35,00 Kč 

fotokopie (formát A4)-barevná jednostranná

20,00 Kč 

fotokopie (formát A4)-barevná oboustranná

40,00 Kč 

Počítačový výstup - tisk formátu A4

4,00 Kč/stránka 

technický nosič forma záznamu na CD

20,00 Kč

Formuláře